sunnuntai 26. heinäkuuta 2020

Jehkottaren ATC vaihto 2020

Osallistuin Jehkottaren järjestämään atc vaihtoon. #jehkotarATCvaihto2020
Vaihdon teemana oli JOTAIN LEIMATTUA. Meitä oli mukana todella paljon ja monta vaihtorinkiä. Itse olin mukana 2 ATC, 2 ATCoins, skinny ja inchie -ringeissä. Tässä kaikki saamani ja lähettämäni kortit.

ATC #2, ringissä oli mukana minun lisäksi Taru, Johanna, Sanna, Siiri, Tuija, Henriikka, Milla ja Mari.
Tässä omat korttini.

 ATC #5, ringissä olivat mukana minun lisäksi Aino, Katja, Else, Viivi, Satu, Susanna, Mari, Tiina ja Teresa. Listassani luki kyllä Teresan tilalla Henriikka, mutta joku vaihdos matkan varrella käynyt.


ATCoins #1, ringissä mukana minun lisäksi Aino, Merja, Taru, Saana, Jonna, Viivi, Heli, Sari ja Sirpa.


ATCoins #5,  ringissä mukana minun lisäksi Salla, Nina, Lena, Taru, Niina, Jenni, Miia ja Mari.

Näissä korteissa mulla on käynyt moka. Vaihdon teemana oli jotain leimattua. Ja näissä ei ole yhtään leimausta...

Skinny, ringissä oli mukana minun lisäksi Aino, Salla, Taina, Siiri, Taru, Arja, Sari, Anne-Mari, Susanna ja Sari.



Inchie, ringissä mukana minun lisäksi Jenni, Aino, Lena, Taru, Satu, Niina, Anne-Mari, Aretta, Milla ja Sari.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti